Low-cost luchtvaartmaatschappijen werken met een eigen reserveringssysteem, wat betekent dat Tix.nl je niet kan helpen met je wijziging. 

Een wijziging dien je rechtstreeks bij de luchtvaartmaatschappij af te handelen. Houdt er rekening mee dat de kosten voor een wijziging hoog kunnen oplopen. 


Hieronder vind je meer informatie over het wijzigen van je boeking voor enkele van de grootste low-cost luchtvaartmaatschappijen.


Ryanair

Ga naar de website van Ryanair en kies bovenin voor 'Mijn boekingen'. Vul daarna bij de optie 'Geen account' je boekingsreferentie en het e-mailadres in (zoals vermeld op je boekingsbevestiging) en klik op 'verder'.
* LET OP: je vult dus niet je eigen e-mailadres in, maar het e-mailadres dat Tix.nl voor jou heeft gegenereerd.


Kies nu voor 'Boeking beheren' waarna je de optie krijgt om te kiezen voor om je vlucht of naam te wijzigen. Volg de stappen en betaal de kosten rechtstreeks aan Ryanair om je wijziging te bevestigen. 



Easyjet & Wizzair

Inchecken doe je voor beide luchtvaartmaatschappijen met je boekingsreferentie en achternaam, echter om in te loggen en een wijziging door te voeren heb je een uniek e-mailadres en wachtwoord nodig. 

Deze gegevens zijn op aanvraag bij onze klantenservice. Vul eenvoudig het contactformulier onderin deze pagina in om de log-in gegevens op te vragen voor je boeking en wij zullen je de gegevens en procedure toesturen. 



Transavia & Tui

Bij Transavia of Tui is het helaas niet mogelijk om online een wijziging door te voeren. Bekijk deze pagina voor instructies en vul eenvoudig het formulier in als je door wenst te gaan met wijzigen.



  • Staat jouw luchtvaartmaatschappij hier niet tussen? Ga naar de website van de luchtvaartmaatschappij waarmee jij gaat vliegen en log in met je boekingsreferentie. Volg de stappen zoals ze online worden aangegeven en rond de wijziging af door middel van een betaling direct aan de luchtvaartmaatschappij. Je ziet dan direct online of je wijziging is doorgevoerd.


  • Is het niet mogelijk om je wijziging online door te voeren? Neem dan rechtstreeks telefonisch contact op met de luchtvaartmaatschappij.


  • Wanneer je een wijziging hebt doorgevoerd, zal dit niet zichtbaar zijn op je MijnTix profiel aangezien het rechtstreeks met de luchtvaartmaatschappij is afgerond. Dit is geen enkel probleem zolang je reis maar correct staat op de website van de luchtvaartmaatschappij.