De naam op mijn ticket klopt niet. Kan ik dit wijzigen?

Er kunnen vrijwel altijd kleine correcties in een naam op een ticket worden gedaan.

De naam op een ticket moet altijd overeenkomen met de gegevens in het paspoort. Wanneer dit niet het geval is (bijvoorbeeld door een typfout), neem dan zo snel mogelijk contact op met onze Travel Agents. Doe je dit op de dag van de boeking, dan kunnen we dit vaak nog kosteloos voor je wijzigen. Hierna zijn helaas altijd kosten verbonden aan het wijzigen van een naam op een ticket.

Wanneer een naamswijziging aanvragen niet nodig is:

  • Als je meerdere voornamen hebt. Je eerste voornaam is voldoende.
  • Als je namen in een andere volgorde staan, geen spaties hebben en/of er ‘MR’, ‘MRS’, ‘MISS’ of ‘MSTR’ tussen staat. Zo staan je namen in de systemen van de luchtvaartmaatschappij. 

LET OP: grote naamswijzigingen (bijvoorbeeld van Cees naar Cornelis) zijn vaak niet toegestaan.  

Staat je vraag er niet tussen?
Vraag het onze Travel Agents

Staat je vraag er niet tussen?

Facebook

Stel je vraag op Facebook
Binnen 60 minuten antwoord

Mail

Stuur een email naar info@tix.nl

Telefoon

Bel ons op +31 20 820 3189
Wij zijn 24/7 bereikbaar

MijnTix

  • Bekijk je boeking
  • Bekijk je ticket(s)
  • Annuleer en wijzig je boeking(en)
  • Beheer je profiel
Ga naar MijnTix
Geen account? Registreer hier