Wanneer je vlucht is geannuleerd in verband met het Coronavirus, proberen wij altijd eerst een restitutie aan te vragen bij de luchtvaartmaatschappij (bijv. in de vorm van een voucher). Helaas zien we dat steeds meer luchtvaartmaatschappijen geen restitutie meer (kunnen) aanbieden, om eventuele financiële problemen zoveel mogelijk te beperken. 


Je hebt in dit geval de optie om je boeking direct te wijzigen óf dat je je wijziging op een later tijdstip doorgeeft. Tot die tijd heb je een Open boeking. Hiermee behoud je de waarde van je originele vluchten. Eventueel additioneel aangekochte producten en/of diensten komen te vervallen, daar de dienstverlener geen restitutie toestaat. 


De voorwaarden voor een Open boeking verschillen per luchtvaartmaatschappij. Voor het exacte overzicht van alle voorwaarden die van toepassing zijn op jouw boeking, adviseren we je om de website van de luchtvaartmaatschappij te controleren. Let op: deze voorwaarden kunnen tussentijds worden gewijzigd door de luchtvaartmaatschappij. 


Heb je besloten wanneer je wilt reizen? Vul dan onderstaand formulier in. Door de vele aanvragen kunnen wij momenteel boekingen behandelen met een (nieuwe) vertrekdatum binnen 30 dagen. Ligt je (nieuwe) vertrekdatum verder in de toekomst? Houd dan rekening met een langere verwerkingstijd.



Vul wijzigingsformulier in