Wegens de impact van het Coronavirus op het aantal gewijzigde en geannuleerde vluchten, is het bij ons momenteel enorm druk. Wij werken met man en macht om al onze klanten zo goed en snel mogelijk te helpen. In totaal gaat het om meer dan 100.000 reizigers. Omdat dit aantal zo hoog is, kunnen we momenteel niet de service verlenen zoals je die van ons gewend bent. We vragen hiervoor je begrip. 

 

Waarom kan ik jullie niet bellen?

Wegens de enorme drukte zijn wij momenteel alleen online bereikbaar. Alleen op deze manier kunnen wij ons focussen op klanten met vertrek binnen 14 dagen. Zodra wij onze reizigers op individueel niveau te woord staan, komen de belangen van andere reizigers in het gedrang. 

 

Wanneer kan ik contact met jullie opnemen?

Wij focussen ons momenteel op klanten met vertrek binnen 14 dagen. Dit doen we zodat we geen deadlines missen, maar ook omdat de situatie continu verandert. Het is niet nodig om nu al contact met ons op te nemen als je vertrek verder dan 14 dagen in de toekomst ligt, omdat de status van je vlucht en de voorwaarden van de luchtvaartmaatschappij in de tussentijd nog kunnen veranderen. 

 

Wanneer kan ik een antwoord van jullie verwachten?

Is je boeking geannuleerd door de luchtvaartmaatschappij? Dan vragen we je geen contact met ons op te nemen. Wij zetten het proces voor een aanvraag tot restitutie direct in gang, zoals beschreven op deze pagina. We zullen je informeren zodra we daadwerkelijk een update voor je hebben. Dit duurt minimaal 4 maanden. In de tussentijd kunnen we je helaas enkel voorzien van een standaard reactie. 


Is je boeking niet geannuleerd door de luchtvaartmaatschappij, maar wil je zelf wel wijzigen of annuleren? Neem dan contact met ons op zoals beschreven op deze pagina. We doen ons best om je (kort) vóór vertrek te voorzien van een inhoudelijke reactie. 


Gezien de uitzonderlijke drukte in deze situatie, kunnen wij momenteel alle andere vragen niet beantwoorden. We danken onze reizigers voor alle begrip en medewerking.