We kunnen je alleen assisteren met een wijziging, als de ticketvoorwaarden van de airline dit toestaan. Als een wijziging is toegestaan, betaal je altijd vaste wijzigingskosten + een variabel tariefverschil. 


Via MijnTix en in je ticket e-mail wordt getoond of een wijziging is toegestaan en wat de minimale vaste wijzigingskosten zijn.

  • Mijn ticket is niet wijzigbaar
    Helaas kunnen we je dan niet helpen. In het geval van een niet-wijzigbare boeking, biedt de luchtvaartmaatschappij ook geen terugbetaling. We raden je aan een nieuw ticket te kopen.


Mijn ticket is wijzigbaar

Om je zo snel mogelijk te kunnen assisteren, vragen we je je wijzigingsverzoek in te dienen via MijnTix.

Selecteer de gewenste vlucht(en) en bevestig deze. Indien beschikbaar, krijg je direct de wijzigingskosten + het tariefverschil te zien en kun je de wijziging betalen.

Moeten wij de mogelijkheden en/of kosten opvragen bij de airline? Dan doen wij ons best om je binnen 24 uur alsnog te informeren. 


Na betaling gaan we voor je aan de slag om de gewenste vluchten te bevestigen bij de airline. Wanneer dit is gelukt, ontvang je de gewijzigde tickets per e-mail. Je wijzigingsverzoek is dan afgerond! 


Voorwaarden wijziging

  • De nieuwe vluchten moeten altijd worden uitgevoerd door dezelfde airline als origineel geboekt. In MijnTix tonen we reeds alle mogelijke opties. Staat je gewenste vlucht er niet tussen? Dan is deze wijziging naar deze vlucht niet mogelijk
  • Kunnen wij de wijziging onverhoopt niet doorvoeren (bijv. omdat de airline aangeeft dat dit niet mogelijk is)? In dit geval nemen we contact met je op.
  • Vertrek je binnen 48 uur? Vaak kunnen we niet meer tijdig assisteren. Neem in dit geval rechtstreeks contact op met de airline.