Veelgestelde vragen



Helaas zijn er momenteel zowel per email alsook telefonisch lange responsetijden. 

Door het continue wijzigingen van de marktsituatie omtrent reizen laat de werkdruk zich momenteel heel slecht voorspellen, wat helaas achterstanden tot gevolg heeft. 

We hebben de capaciteit recentelijk reeds op kunnen schalen, maar helaas zijn achterstanden hiermee niet direct verwerkt. Onze excuses hiervoor. 

U kunt ervan op aan dat al onze medewerkers hun uiterste best doen u zo spoedig mogelijk te helpen.


Alle informatie omtrent jouw boeking vind je in onze e-mails en op MijnTix (waaronder wijzigings- en annuleringskosten & informatie over je bagage). Ook op deze Klantenservice pagina vind je per categorie antwoorden op de meest gestelde vragen.


Sinds het uitbreken van het coronavirus volgen wij de situatie nauwlettend. Wij doen er alles aan om al onze klanten te assisteren, maar de wachttijden kunnen nog steeds erg lang zijn. Onze excuses voor het ongemak, we hopen op je begrip.


  • Contactformulier
    Stel je vraag via dit contactformulier;
  • Klantenservice:
    Heb je een bestaande boeking? Bel dan het telefoonnummer dat je vindt op je boekingsbevestiging (lokaal tarief);
  • Algemeen informatienummerVoor algemene informatie bel je naar ons Tix.nl algemeen informatienummer: 0900-8801 (70 ct p/m, max. €35,-);Graag verwijzen we je naar het nummer dat je vindt op je boekingsbevestiging. Voor algemene informatie bel je naar ons Gate1.nl algemeen informatienummer: 0900-1566 (70 ct p/m, max. €35,-)
  • Algemeen e-mailadres:
    Je kunt je vraag ook stellen via e-mail (gemiddeld binnen 8 weken antwoord): info@tix.nl


Onze support is beschikbaar van maandag t/m vrijdag van 09:00 uur tot 17.30 uur (GMT+1), uitgezonderd erkende feestdagen.