Veelgestelde vragen


Alle informatie omtrent jouw boeking vind je in onze e-mails en op MijnTix (waaronder wijzigings- en annuleringskosten & informatie over je bagage). Ook op deze Klantenservice pagina vind je per categorie antwoorden op de meest gestelde vragen.


  • Contactformulier
    Stel je vraag via dit contactformulier (gemiddeld binnen 5 dagen antwoord);
  • Klantenservice:
    Heb je een bestaande boeking? Bel dan het telefoonnummer dat je vindt op je boekingsbevestiging (lokaal tarief);
  • Algemeen informatienummerVoor algemene informatie bel je naar ons Tix.nl algemeen informatienummer: 0900-8801 (70 ct p/m, max. €35,-); Graag verwijzen we je naar het nummer dat je vindt op je boekingsbevestiging.  Voor algemene informatie bel je naar ons Gate1.nl algemeen informatienummer: 0900-1566 (70 ct p/m, max. €35,-)
  • Algemeen e-mailadres:
    Je kunt je vraag ook stellen via e-mail (gemiddeld binnen 14 dagen antwoord): info@tix.nl


Onze support is beschikbaar van maandag t/m vrijdag van 09:00 uur tot 17.30 uur (GMT+1), uitgezonderd erkende feestdagen.



Garuda Indonesia

Garuda Indonesia heeft aangekondigd per 1 oktober 2019 niet meer rechtstreeks naar Jakarta te zullen vliegen. Vanaf dan zullen zij via Denpasar (Bali) vliegen met een korte stop in Medan (Sumatra). 


Om klanten te informeren heeft Garuda e-mails uitgestuurd naar haar klanten, maar helaas bevatten deze incorrecte vluchtschema's. Mocht dit ook in jou geval zijn, dan willen wij je vragen deze e-mails van Garuda te negeren en verdere informatie vanuit ons af te wachten. Het heeft geen zin om hiervoor contact met ons op te nemen. 


Wij doen ons best om je zo snel mogelijk een nieuw en kloppend reisschema toe te sturen, maar in verband met de vele aanvragen kan dit een aantal werkdagen duren. Graag vragen wij hierin om je begrip. Uiteraard zal je je nieuwe reisschema ruim voor vertrek van ons ontvangen.