Voor wijzigen, annuleren en alle andere informatie ga je naar MijnTix. Ook op deze Klantenservice-pagina vind je per categorie antwoorden op de meest gestelde vragen.


Wij doen er alles aan je zo snel mogelijk te assisteren, maar de wachttijden kunnen nog steeds langer zijn. Bij urgente vragen, dien je contact op te nemen met de luchtvaartmaatschappij. 


  • Contactformulier
    Stel je vraag via dit contactformulier;
  • Klantenservice:
    Heb je een bestaande boeking? Bel dan het telefoonnummer dat je vindt op je boekingsbevestiging (lokaal tarief);
  • Algemeen informatienummerVoor algemene informatie bel je naar ons Tix.nl algemeen informatienummer: 0900-8801 (70 ct p/m, max. €35,-);Graag verwijzen we je naar het nummer dat je vindt op je boekingsbevestiging. Voor algemene informatie bel je naar ons Gate1.nl algemeen informatienummer: 0900-1566 (70 ct p/m, max. €35,-).Voor algemene informatie bel je naar ons algemeen informatienummer: +32 2 586 25 13 (lokaal tarief).Voor algemene informatie bel je naar ons algemeen informatienummer: +31 85 107 1148 (lokaal tarief). Voor algemene informatie bel je naar ons algemeen informatienummer: +31 85 107 1150 (lokaal tarief).


Onze klantenservice is bereikbaar van maandag t/m vrijdag 09:00 uur tot 17.00 uur (GMT+1), uitgezonderd erkende feestdagen. Vertrek je binnen 48 uur? Neem dat altijd rechtstreeks contact op met de luchtvaartmaatschappij (of andere dienstverlener).


Geografisch adres:
Ceresstraat 15A2
4811CA Breda (Nederland)

BTW-nummer:
NL822499599B01
KVK-nummer: 
50031600